Brødrene Raastad AS - Samarbeidspartner på frukt og grønt

Brødrene Raastad AS - Samarbeidspartner på frukt og grønt


 KLIKK PÅ BILDET.

 

Hei og velkommen som kunde hos Brødrene Raastad AS!

 

Som dere har fått informasjon om fra Caesar Salad AS skal de legge ned sine leveringer til storhusholdingen, og vi tar over leveransene av frukt og grønnsaker fra mandag 22. august.

Vi har vært leverandør til storhusholdningsmarkedet siden 1927, og håper vår bransjeerfaring og gode service skal bidra til at dere blir fornøyd med ny leverandør.

Vi har derfor registrert dere som kunde hos oss i dag.

 

Dersom dere har tilknytning til / er medlem i NHO, Nores eller Knif ber vi om dere gir oss beskjed så fort som mulig, da vi er avtalepartner med disse organisasjonene.

 

I tillegg alt av frukt, bær, urter og grønnsaker, tilbyr vi også ett bredt utvalg av kuttede og bearbeidede frukt og grønnsaker.

 

Ved innlogging i vår nettbestilling kan dere se alle tilgjengelige varer, med oppdaterte priser.

 

 

Her følger litt informasjon om våre rutiner:

 

Bestilling av varer kan gjøres på følgende måter:

 

*På nett; www.raastad.no - menyvalg «Bestilling»

                -brukernavn(kundenummer) og passord sendes i egen systemgenerert mail innen 10min. Gi beskjed om du ikke mottar dette.

 Etter innlogging kan dere endre passord under fanen «kundeservice – brukerprofil»

 

*For medlemmer i NORES Buynores.no  eller NHO horecainnkjop.no – men dere må melde fra til oss så vi kan gjøre katalogen tilgjengelig for dere.

            

*På mail til bestilling@raastad.no

 

*På telefon 23 17 41 00 (kl 06:00-14:00)

 

 

Frister for bestilling:

*kl 18:00 dagen før levering for standardvarer ved bestilling på nett

*kl 14:00 dagen før levering for standardvarer ved bestilling på telefon og mail

*kl 12:00 dagen før levering for bearbeidede/kuttede produkter

Eventuell supleringsbestilling kan sendes innen kl 05:00 samme dag som levering.

 

 

Ordrerutiner:

Ved bestilling vil dere motta en ordrebekreftelse, og det er fint om dere ser over at den er ihht deres bestilling, og at leveringsdatoen stemmer.

Ved utkjøring av varer har sjåfør med seg en «kjøreliste» hvor dere signerer for mottak av varer og påfører eventuell retur av ifcokasser.

Endelig ordreseddel sendes dere på mail så snart vi har korrigert for utlevering og innlevering av ifco-kasser.

 

Dere kan alltid følge ordreforløpet på nettbestillingen under «kundeservice»/»ordrestatus». Her ligger alle ordre som ikke er fakturert.

Når orden er fakturert kan dere finne den igjen under «kundservice»/»ordrehistorikk».

 

 

Fakturering:

Samlefaktura sendes ut på e-post den 15. og siste dagen i hver måned.

Dere er nå satt opp med en samlefaktura uten spesifikasjon, men hvis dere ønsker en faktura som viser alle ordrelinjer kan vi endre til det.

For spørsmål vedrørende faktura og andre spørsmål av administrativ art, ta kontakt med Anne-Line eller Heidi på okonomi@raastad.no eller på tlf 23174102.

 

 

Kontaktpersoner for andre henvendelser:

Jørn Odden – salgssjef (fra 1.9.16)

-Tlf: 98 60 91 39

-Mail: jorn@raastad.no

 

Tom Erik Barlinghaug- salgskonsulent

-Tlf: 97 77 82 60

-Mail: tomerik@raastad.no

 

 

Nå i oppstartsfasen er det viktig for oss at dere kommer med tilbakemeldinger, både ris og ros, slik at vi kan lære hverandre bedre å kjenne.

 

Vi ser frem til et fruktbart samarbeid!

 

 

Vennlig hilsen

Brødrene Raastad AS